Paul Hendriks

Paul Hendriks
Energiespecialist regio Limburg
Wie ben je en hoe lang werk je al bij MAIN Energie?

Mijn naam is Paul Hendriks en ik ben sinds 2014 in dienst bij MAIN Energie.

Waarom heb je voor MAIN Energie gekozen en hoe ben je bij MAIN terecht gekomen?

MAIN Energie is een platte organisatie waar de lijnen met directe collega’s en andere afdelingen kort zijn, dat gebeurt overigens in een ontspannen en prettige setting. Richting de klanten bieden we toegevoegde waarde op maat, waarbij er invulling gegeven wordt aan de behoefte van de klant. Ik ben bij MAIN Energie terecht gekomen omdat ik voorheen bij een andere energieleverancier werkzaam was en van veel prospects te horen kreeg dat ze tevreden waren over hun huidige energieleverancier MAIN Energie. Hierdoor ben ik gaan informeren wat de werkstijl van MAIN Energie is en deze sluit aan op de wijze zoals ik graag wil werken. Waarbij een echte klantrelatie wordt opgebouwd en van daaruit kan ik blijvende toegevoegde waarde bieden en meegroeien met de klant en zijn/haar netwerk.

Wat vind je het leukste aan het werken als Accountmanager bij MAIN?

De diversiteit aan activiteiten en het dagelijks uitbouwen van het bestaande netwerk.

Hoe vind je het contact met collega’s en jouw leidinggevende?

Prima! De leidinggevende is een klankbord en de collega’s zijn gemotiveerd en bij vragen kan ik ze makkelijk benaderen. Wat overigens ook altijd een wisselwerking is.

Met wie zou je wel eens een dag van functie willen ruilen bij MAIN Energie?

Ik zou graag eens een dag met de afdeling inkoop willen ruilen zodat ik beter zou begrijpen hoe deze processen eruit zien.

Als je drie eigenschappen zou moeten noemen om succesvol te zijn als Accountmanager bij MAIN Energie, welke zijn dat dan en waarom?

Als accountmanager ben je een ware energiespecialist, dus leergierigheid is een goede eigenschap. Ik sta open voor verbetering en wil graag mijzelf blijven ontwikkelen door te leren van en met mijn collega’s. Daarnaast is doorzettingsvermogen en het denken in kansen een van mijn eigenschappen die er voor zorgt dat ik succesvol zaken kan doen in de regio. Tot slot is plezier in je werk hebben een eigenschap die ontzettend belangrijk is. Ik krijg energie van het maken van contact met klanten en nieuwe prospects!

Menu