Mijn naam is Kevin Donker en ik werk sinds begin 2016 bij MAIN Energie. Een bekende attendeerde mij vlak na mijn afstuderen op de openstaande vacature voor Junior Accountmanager bij MAIN Energie. Nadat ik binnen één week twee gesprekken heb gehad kreeg ik te horen dat MAIN Energie mij een kans wilde bieden. Na een half jaar bleek de functie van Accountmanager op dat moment niet helemaal bij mij te passen. In goed overleg ben ik verder gegaan in de commerciële binnendienst waar ik nu nog steeds werkzaam ben binnen het Klantteam op ons kantoor in Almere.
Hoe ziet een gemiddelde werkweek er uit?
De belangrijkste werkzaamheden zijn de ondersteuning aan de Energiespecialisten en het behandelen van klantvragen. Naast deze werkzaamheden zijn er tal van verschillende taken. Dit kan te maken hebben met procesverbetering, het voorbereiden van acties en taken of het verbeteren van de samenwerking tussen de binnen- en buitendienst.
Hoe vind je het contact met collega’s en jouw leidinggevende?
Samen met mijn collega’s werk ik elke dag keihard om onze klanten zo goed mogelijk te bedienen. Dit doen wij echter wel in een gezellige werksfeer waar iedereen gelijk aan elkaar is, dus ook de Teamleider van het Klantteam draagt hierin zijn steentje bij! Op het juiste moment is er natuurlijk ook ruimte voor een dolletje en wat ontspanning.