Mijn naam is Kas Jansen en sinds april 2016 werk ik in het Klantteam van MAIN Energie binnen het Vastgoedteam. Als medewerker Klantteam Vastgoed heb je zakelijk, maar vaak toch ook informeel contact met je klanten die je op den duur echt leert kennen. Het is een dynamische functie waarin je leert om inventief en probleem oplossend te zijn. En dat geldt zowel voor de klant, als intern met het optimaliseren van de bedrijfsprocessen.
Wat vind je het leukste aan het werken bij MAIN?
De waardering die je geregeld krijgt van klanten als je ze geholpen hebt met een probleem.
Is er veel variatie in de werkzaamheden in het Klantteam?
Een deel van de werkzaamheden lopen gedurende het gehele jaar door. Een ander deel is echter helemaal afhankelijk van de periode van het jaar. Het ene moment zijn we bijvoorbeeld veel bezig met het verlengen van klanten en het volgende moment zijn we weer meer bezig met de kalenderjaarafrekeningen. En zo is er altijd wel wat.
Hoe is de samenwerking onderling en met jouw leidinggevende?
Op dit moment zitten we me z’n zevenen aan een blok en daarbij wordt zeker niet vergeten om geregeld te lachen, naast het harde werken uiteraard. Ook kan het zomaar zijn dat we op vrijdagmiddag ergens een drankje doen na werktijd, ook met onze teamleider.