Klantcontact – Flevoland – 32-40 uur
Voor onze klanten is energie een belangrijk onderwerp. Zeker in deze tijd. Jij hebt dus een hele belangrijke missie! Samen met je team zorg je ervoor dat alle klantvragen worden beantwoord: jij bent de belangrijkste schakel in het administratieve proces.
Ben jij op zoek naar een uitdagende nieuwe baan in Almere? Lees hieronder of het bij je past.
Als je al ervaring hebt binnen de energiesector is dat in je voordeel. Zo niet, dan kunnen wij jou alles over MAIN en over Energie leren. In een gezellig en hecht team ga je aan de slag met energievragen. Je hebt veel diverse werkzaamheden, dus je bent zeker niet alleen maar telefoontjes aan het opnemen.
Doen 💪
- Bellen en mailen met klanten van MAIN Energie.
- Contracten opstellen en werken met verschillende systemen.
- Directe ondersteuning geven aan de energiespecialisten van MAIN.
- Parttime (32 uur) of fulltime werken. Zowel op kantoor als thuis na de inwerkperiode.
- Ontwikkelen: veel leren over de energiemarkt en duurzame oplossingen. De kans om door te groeien binnen de hele organisatie.
- In de pauze tafeltennissen met Kas, een potje darten met Melissa of een rondje wandelen met Dennis.
“Samen met alle collega’s ben ik er voor verantwoordelijk dat onze klanten zo goed mogelijk bediend en geholpen worden met hun vragen. Dit doen we in een gezellige werksfeer, waar ook de teamleider zijn steentje bijdraagt. En natuurlijk is er tussendoor ook ruimte voor ontspanning en een potje tafeltennis in de pauze!” vertelt Kevin, die al bijna vijf jaar werkt bij MAIN Energie.
Dit mag je van ons verwachten
- Een (fulltime) salaris tussen €2.200,- en €3.000,- afhankelijk van je kennis en ervaring.
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een volledig door MAIN Energie betaalde pensioenopbouw, 24 vakantiedagen per jaar en een mogelijke bedrijfsbonus.
- Een flinke personeelskorting op je elektriciteit- en gasrekening (prijzen voor de stijgingen).
- Op kantoor kun je genieten van vers bereide gezamenlijke lunches.
- Alle kansen om je verder te ontwikkelen. Leren van elkaar en van (interne) trainingen en opleidingen.
- Flexibele werktijden die je samen afstemt met de teamleider. Begin je vroeg, dan kan je voor de files naar huis. Begin je als de kinderen naar school zijn gebracht en je de eerste koffie al op hebt, dan blijf je wat langer werken;
- Een ongekend leuk hecht team, waar naast hard werken ook veel lol word gemaakt.
Jij hebt…
- ervaring met klantcontact;
- geen problemen met verschillende computersystemen;
- een groot verantwoordelijkheidsgevoel, je bent resultaatgericht en denkt in oplossingen;
- altijd het beste voor met de klant.
Solliciteer!
Lijkt dit je wat? Dan komen we graag met je in contact. Solliciteer direct en dan reageert Elisa Peperkamp, onze Recruitment Manager, binnen 24 uur op je bericht. Of bel/whatsapp even naar 06 46 82 5959.