Klantcontact – Flevoland – 40 uur p/w

Voor onze klanten is energie een belangrijk onderwerp. Zeker in deze tijden! Alle binnenkomende vragen van klanten ga jij beantwoorden. In de functie van Medewerker Binnendienst bij MAIN Energie ben je nauw betrokken bij het administratieve proces en zorg jij ervoor dat alles foutloos in de systemen wordt verwerkt. Maar dat is niet alles! Je bent er namelijk ook voor verantwoordelijk dat klantwensen correct worden verwerkt en nageleefd. Daarnaast heb je regelmatig contact met onze energiespecialisten uit de buitendienst. Door de dynamiek binnen de organisatie en de korte lijntjes, wordt van jou in deze functie verwacht dat je goed kan samenwerken met collega’s van alle verschillende afdelingen, dat je scherp bent en dat je signaleert waar nodig. Ben jij op zoek naar een uitdagende nieuwe baan in Almere? Lees dan snel verder!

Als je al ervaring hebt binnen de energiesector is dat een groot voordeel. Zo niet, dan kunnen wij jou alles over MAIN en over Energie leren. In een gezellig en hecht team ga je aan de slag om onze klanten te helpen met hun energievragen. Je hebt veel verschillende taken en werkzaamheden, dus je bent zeker niet alleen maar telefoontjes aan het opnemen en beantwoorden bijvoorbeeld.

Wat ga jij dan o.a. doen als Medewerker Binnendienst?

  • Contracten opstellen en (klant)gegevens in de verschillende systemen wijzigen en invoeren;
  • Persoonlijke gesprekken voeren met onze klanten en binnenkomende mails en vragen beantwoorden. We werken niet met scripts voor onze telefoongesprekken;
  • Je geeft directe ondersteuning aan de energiespecialisten van MAIN. Tijdens hun kantoordagen heb je veel persoonlijk contact met hen;
  • In de pauze tafeltennissen met Kas, een potje darten met Melissa of een rondje wandelen met Dennis.

“Samen met alle collega’s ben ik er voor verantwoordelijk dat onze klanten zo goed mogelijk bediend en geholpen worden met hun vragen. Dit doen we in een gezellige werksfeer, waar ook de teamleider zijn steentje bijdraagt. En natuurlijk is er tussendoor ook ruimte voor ontspanning en een potje tafeltennis in de pauze!” vertelt Kevin, die al bijna vijf jaar werkt bij MAIN Energie.

Arbeidsvoorwaarden

Als Medewerker Binnendienst biedt MAIN Energie jou:

  • Een salaris gebaseerd op jouw kennis en ervaring;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een volledig door MAIN Energie betaalde pensioenopbouw, 24 vakantiedagen per jaar en een mogelijke bedrijfsbonus, bedrijfslunch;
  • Een personeelskorting op je elektriciteit- en gasrekening
  • Alle kansen om je verder te ontwikkelen door met en van elkaar te leren, maar ook door het volgen van (interne) trainingen en opleidingen;
  • Flexibele werktijden die je samen afstemt met de teamleider. Begin je vroeg, dan kan je voor de files naar huis. Begin je als de kinderen naar school zijn gebracht en je de eerste koffie al op hebt, dan blijf je wat langer werken;
  • En een hecht team, waar naast hard werken ook veel lol gemaakt wordt.

Functievereisten

Jij hebt…

  • al ervaring binnen een soortgelijke service – en/of administratief gerichte functie;
  • een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • kennis van verschillende computersystemen (met name MS Office) en maakt je nieuwe programma’s snel eigen;
  • een groot verantwoordelijkheidsgevoel, je bent stressbestendig, resultaatgericht en probleemoplossend;
  • altijd het beste voor met de klant;

Solliciteren op deze vacature bij MAIN Energie?

Wil jij aan de slag binnen een hecht team voor onze klanten? Solliciteren kan door jouw cv en een korte motivatie via recruitment@mainenergie.nl toe te sturen.
Wij zullen je – na ontvangst van jouw cv en motivatiebrief – zo snel mogelijk laten weten of er een (digitale) kennismaking ingepland gaat worden. Heb je nog vragen? Bel of mail ons dan via de contactgegevens op deze pagina.

Menu